Program pit – zapotrzebowanie, promocja

Rozliczenie podatku do czynność, z którą przychodzi nam się zmierzyć każdego roku. Jeszcze jakiś czas temu często zlecaliśmy tę czynność księgowym i biurom rachunkowym, gubiąc się w gąszczu cyfr i kalkulacji. Formularze rozliczeń podatkowych nie są jakoś strasznie  skomplikowane, jednak ich czytelność i jasność instrukcji pozostawia wiele do życzenia. Pomylić można się naprawdę łatwo, a nikt z nas nie chce być potem wzywany do Urzędu Skarbowego (któregoś z tych – link) i być posądzonym o oszustwa podatkowe.

Problem ten niejako rozwiązał się w momencie kiedy pojawiła się możliwość rozliczenia się przez internet. Aktualne informacje na ten temat można znaleźć tutaj – www.finanse.mf.gov.pl/systemy-informatyczne/e-deklaracje. Strony i aplikacje, które nam to umożliwiają są stworzone w sposób prosty i bardzo intuicyjny. Po wpisaniu danych w odpowiednie miejsca, same wyliczają za nas potrzebne kwoty.

Popularność programów do rozliczenia pit wykorzystują specjaliści rynku IT, którzy tworzą własne programy pit. Jest ich na rynku coraz więcej. A kiedy na rynku rośnie konkurencja,  potrzeba reklamy jest coraz większa.

W jaki sposób reklamować program do rozliczania PIT?

Można go pozycjonować, jednak trzeba liczyć się z tym, że usługa jest sezonowa, a koszty będziemy ponosić przez cały rok. Zazwyczaj umowy z firmami pozycjonerskimi są podpisywane na okres dwunastu miesięcy. Ciekawą propozycją są więc kampanię Adwords. Jeśli nie znasz jeszcze tego narzędzia reklamowego, ciekawe informacje znajdziesz na tej stronie – mkg-top.pl/kampania_adwords. Kampanię można w dowolnym momencie uruchomić i w dowolnym wyłączyć. Płacimy tylko za kliknięcie, zatem wtedy kiedy na stronie znajdzie się użytkownik zainteresowany naszym produktem. Możemy też początkiem roku porozsyłać mailing z informacją o nowym programie do pit.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.